Kritéria hodnocení

 

Žák je hodnocen v průběhu celého pololetí. Při hodnocení jsou zohledněny individuální schopnosti žáka, jsou sledovány jeho pokroky v získávání znalostí a dovedností.

 
Obecná kritéria hodnocení v zeměpise:
  • zorientuji se na mapě
  • vyhledám, utřídím a vyhodnotím informace
  • vysvětlím přírodní zákonitosti a aplikuji je
  • pracuji ve skupině podle pravidel
  • jsem připravený a plním zadané úkoly

 

Kritéria pololetního hodnocení v zeměpise:

Pololetní hodnocení není aritmetický průměr známek!!!

Hodnocení VÝBORNĚ:

  • orientuji se na mapě zcela samostatně a bez chyb
  • vysvětlím přírodní zákonitosti a samostaně je aplikuji
  • zcela samostatně a bez chyb vyhledám, utřídím a vyhodnotím informace
  • jsem aktivní, samostatný a plní zadané úkoly beze zbytku

Hodnocení CHVALITEBNĚ:

  • orientuji se na mapě samostatně, drobné chyby dokážu se opravit
  • vysvětlím přírodní zákonitosti, při aplikaci se dopouštím drobných nepřesností
  • při vyhledávání, třídění a vyhodnocení informací se dopouštím drobných chyb
  • jsem aktivní, téměř samostatný a plním úkoly

Hodnocení DOBŘE:

  • orientuji se na mapě s občasnou podporou učitele
  • vysvětlím přírodní zákonitosti, ale neumím je aplikovat
  • vyhledám, utřídím informace, ale při jejich vyhodnocení potřebuji pomoc
  • ne vždy jsem aktivní, téměř nesamostatný,

Hodnocení DOSTATEČNÝ:

  • při orientaci na mapě se bez podpory učitele neobejdu
  • vysvětlím přírodní zákonitosti s významnými chybami, neaplikuji je
  • při vyhledávání informací se neobejdu bez pomoci
  • jsem pasivní, neplním zadané úkoly

Hodnocení NEDOSTATEČNÝ:

  • neorientuji se na mapě
  • nevysvětlím přírodní zákonitosti
  • jsem pasivní, nesamostatný, neplním úkoly

 

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode